Üye olmadan sipariş verebilir miyim ?

Siparişlerinizi üye olmadan “misafir kullanıcı” olarak oluşturabilirsinz

Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?

Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan “Şifremi unuttum” butonuna tıklayarak sistemde üye olduğunuz mail adresini yazmanız yeterlidir. Bu aşamada sorun yaşarsanız whatsapp veya mail atarak yardımcı olabiliriz.

Siparişlerimi nerede görebilirim ?

Siparişlerinizi, “Hesabım” sayfasında bulunan “Siparişlerim” bölümünde bulabilirsiniz.

Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl değiştirebilirim ?

Siparişiniz yalnızca onay bekliyor durumdayken adres değişikliği yapabilirsiniz. Sipariş durumunuzu “Hesabım” “Siparişler” bölümünden kontrol edebilirsiniz ya da sipariş verdikten sonra whatsapp veya mail yolu ile iletişim kurabilirsiniz.

Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Kargo yaşadığınız şehre geldiğinde dağıtıma başlayacağı zaman bilgilendirme sms gelecektir. Adresinizde bulunamamanız durumunda kargonuzun size teslimat sağlayacak şubeden teslim alabilirsiniz. Kargonuzun 3 gün boyunca şubeden alınmaması durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir. Bu aşamada Müşteri Hizmetlerimizi arayarak adres değişikliği talebinizi iletebilirsiniz. Her durumda kargonuzun durumunu mail adresinize veya sms  ile gelen kargo takip numarasından  “Kargom Nerede” linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.

Teslimat adresimden bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?

Belirtmiş olduğunuz teslimat adresinizde kargonuzu teslim alacak kişi var ise, bu bilgiyi siparişinizi oluştururken “Sipariş Notu” kısmında belirtmeniz gerekmektedir.

Satın aldığım ürünü yurt dışına gönderebilir misiniz?

Erzintarim.com.tr ‘ den verilen siparişlerde yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılabilir. KKTC sevkiyat sınırlarımız içerisinde yar almamaktadır. Yurtdışına gönderimimiz bulunmamaktadır.